Šmejdi už se přesunuli na Heureku

Mám Heureku rád. Člověk si sice na zboží nemůže sáhnout, ale dostatečně prohlédnout a pobrat informace. V teple domova si pak vybere prodejce.

Mám také rád brauna, tyčový mixér mám už téměř 20 let a funguje spolehlivě, až na to, že u nádobky na drcení se mi ulomil čtyřhran a tak jsem si řekl, že bych si zasloužil nový, když je dnes ještě dokonalejší a dokonce levnější.

Jak jsem naznačil, v klidu jsem si vybral jak výrobek, tak prodejce, ale tady veškeré pohodlí skončilo. Nejprve jsme si vyměnili tři mejly ohledně změny názvu firmy a způsobu placení, kde bylo všude uvedeno slůvko Aperitive. V potvrzení objednávky už bylo pouze ponorný mixér, což je univerzální název pro celou variaci různých doplňků.

Zábavné bylo, že mi přišla po 10 dnech výzva, abych zhodnotil prodejce, ale zboží jsem dostal až další den při termínu dodávky 3 dny. Když mi ale přišel jiný typ, tak jsem napsal na reklamaci a odpověď zněla, "produkt je na cestě", tak jsem odpověděl znovu česky, že mi cosi došlo, ale ne to, co jsem požadoval jakýsi Minipimer, který nikde nenajdete. Rozdíl je patrný už na dálku, protože dnes se celá řada vyrábí v černém provedení a tento bílý se podle seriového čísla vyráběl před pěti lety. Celkem asertivně jsem zvládl pět telefonátů, kdy jsem byl žádán, abych poslal foto obalu, abych pak byl přesvědčován, že podle číslovky mám, co jsem si objednal. Rozdíl byl asi jako když si objednáte mercedesa a přijde vám trabant s přelepkou medvěda, protože požadovaná nádobka na strouhání sýra tam nebyla, místo ní cosi na drcení ledu. To nevím, k čemu  bych využil, protože na zamrzlé chodníky se to použít nedá.

Trpělivě jsem zvládal celkem na 40 mejlů, již to v pátek vypadalo, že snad pochopili o co mi jde a že v pondělí zazvoní rozvozce s požadovaným produktem a nežádaný si odveze. Ale v pondělí nastoupila na reklamační nová síla pyšnící se přídomkem u jména "von" a jako bychom znovu sklouzli do jazyka ptydepe. Asi jako když si v restauraci objednáte vepřovou a přinesou vám hovězí, která tam kuchaři již drahně překáží, přece se jedná v obou případech o pečeni. Jenom uznejte, že "hovězí, zelí, knedlík" asi nebude ono. Na rozdíl od té restaurace se tento "obchod" držel své strategie udat ležák jinému blbci.

Zkrátím to, doporučení firmy Elektrocr, alias Euroking, alias Antalon, že si mám vytisknout jejich tiskopis "odstoupení od smlouvy", vyplnit a zásilku odeslat. Nejen proto, že mi tiskárna nejde, ale napsal jsem rukou "vrácení nevyžádaného zboží", potvrzení vratky znělo opět jejich slovníkem, aby se vyvinili z klamání spotřebitele  a podvodného jednání. Škoda mi přece nevznikla, neb jsem obdržel šmejd v deklarované hodnotě, snad jenom ve ztrátě času, důvěry a konečně poštovného 120 K, které bylo "přidanou hodnotou" celé anabáze.

Autor: Aleš Kubíček | pátek 3.3.2017 12:32 | karma článku: 24,36 | přečteno: 1292x
  • Další články autora

Aleš Kubíček

Angelo - Niemals

21.6.2018 v 17:05 | Karma: 27,87

Aleš Kubíček

?????? ??´?????

24.11.2017 v 10:55 | Karma: 16,78

Aleš Kubíček

Páni pitomci

20.10.2017 v 0:00 | Karma: 13,85

Aleš Kubíček

Bratříčku zavírej vrátka

25.3.2017 v 20:00 | Karma: 33,33